Tuesday, October 13, 2009

1 catchy, the other smooth

Catchy

the first time i heard this song was probably at chris's playing mahjong. very catchy, and the 9 cute girls dancing made it even more appealing. haha...




Gee (chipmunk version) - Girls Generation

Smooth

first time hearing it today. was actually expecting a different song of the same title. 暗恋 seemed to be 2 words that most of us are familiar with, along with the feelings involved, the experiences, the expectations, disappointments, secret happiness.



暗恋 Adoration

曲:陶喆/吴庆隆 词:娃娃

告诉自己要冷静 却又无法不想你
我的懦弱已经开始让我讨厌我自己
是你对我有戒心 还是我没有自信
可是谁也不能阻止我 我要暗恋你
so lonely , so here I am ,standing all alone
在某个街头,有个我在这里只为你等候
here I am waitting just for you
开放我所有 我要为你怎么做你才接受我

so lonely

尽管渴望再见你 虽然只是在梦里
短暂的甜蜜已胜过了一辈子没有你
就算没快乐结局 就算从此死了心
我要付出我所有珍妮 只要能感动你


我愿意

so here I am ,standing all alone
在某个街头,有个我在这里只为你等候
here I am ,waitting just for you
开放我所有 ,我要为你怎么做你才接受

oh~(怎么才接受)

我喜欢 我要你 我爱你(我喜欢 我要你 我爱你)


so here I am , standing all alone
在某个街头,有个我在这里只为你等候
so here I am ,waitting just for you
开放我所有 ,希望你能了解你能够接受我

I am lonely

故事就说到这里 就算你们再好奇
我想说的都已说完了 其余是秘密
在那某一个街头 会流传某个旋律
那是我在轻轻唱着歌 多爱你 珍妮


有些熟悉的感受。。
已去的一切一切
不能回来的情境

暗恋,一种好美的感觉。
同时,也可能是一生最遗憾的事情。

眼不见为净,
免得自己又胡思乱想。

No comments: