Sunday, June 17, 2007

To a friend

歌曲:最爱的人不是你

你剪下我一束发绕在无名指上
扬著笑抑著脸说当作指环好吗
你等著我回答得到眼泛泪光
可是请相信我当时同样悲伤

爱情啊原来是个精心设计的谎
每个人都被安排为某个人而受伤
她出现得太早而你来得太晚
有一天你也会有我这种遗憾

最爱的人不是你这不只让你伤心
但我心里还在枯等一个远去身影

最爱的人不是你却忍不住爱上你
我真的爱你但永远无法
像爱她般爱你

For a girl who's in love with someone who can't forget his ex.
hmmm... it's a gamble. life's a gamble already. haha..

happy fathers' day, dad~

i rmbed recieving a fathers' day card. -_-" when was that... hmm.. sec 2? haha...

No comments: